سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بردبارى و درنگ از یک شکم افتادند و هر دو از همت بلند زادند . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

PTC   (پرداخت به ازای کلیک)


  در اینترنت سایت هایی وجود دارند که از طریق تبلیغات تجارت می کنند.
  این سایت ها در ازای دریافت مبلغی مشخص تضمین می کنند که چند نفر از سایت تبلیغ دهنده بازدید کنند.
  به عنوان مثال اگر شما سایتی داشته باشید و بخواهید آن را تبلیغ کنید به یکی از این سایت ها مراجعه می کنید و مثلا مشاهده خواهید کرد که تبلیغ سایت شما در سایتهای دیگر و با تضمین بازدید 1000 نفر از سایت شما قیمتی بالغ بر 10000 تومان دارد
  در این سیستم این سایت تبلیغ کننده است که تمام پول را دریافت می کند و افرادی که به علت کنجکاوی بر روی لینک یا تصویر سایت شما کلیک کرده اند پولی دریافت نمی کنند.
نوعی دیگر از سایتهای تبلیغ کننده وجود دارند که تمام پول دریافتی از تبلیغ دهنده را برای خودشان بر نمی دارند بلکه مقداری از آن را بین افرادی که بر روی لینک یا تصویر تبلیغاتی کلیک کرده اند تقسیم می کنند.
این نوع سایتها از بین افراد کشور های مختلف عضو می پذیرند افراد در این سایتها به صورت رایگان ثبت نام می کنند و وارد قسمت کاربری خود در سایت شده و شروع به دیدن تبلیغات می کنند و به ازای هر تبلیغ که مشاهده می کنند سایت مقداری از پول دریافتی از تبلیغ دهنده را به آنها می دهد.
مثلا فرد
x سایتی دارد که علاقه مند است آن را در این نوع سیستم تبلیغ کند بنابراین وارد یکی از این سایتهای تبلیغ کننده مثلا y شده و برای نمایش 10 بار سایت خود 20 سنت به سایت پرداخت می کند(2 سنت برای هر بازدید)
سایت این آگهی را برای 10 نفر نمایش می دهد و هر نفر با بازدید از این سایت 1 سنت دریافت می کند
در مجموع سایت 10 سنت به اعضایی که تبلیغ را مشاهده کرده اند می پردازد و 10 سنت هم برای خودش باقی می ماند
به این ترتیب هم سایت
y
سود می کند و هم عضو سایت که تبلیغ را مشاهده کرده است.
اسم این سیستم
PTC مخفف Pay To Click می باشد.

 

 

اکثر سایت های ptc به ازای هر کلیک 1 سنت به شما پرداخت می کنند و حداکثر روزی 20 تا تبلیغ برای شما نمایش میدن یعنی روزی 20 سنت. قسمت وسوسه کننده ماجرا اینجاست که معادل 100% و البته در بعضی سایتها 50% درآمد زیرمجموعه های مستقیتون رو هم به شما پرداخت می کنند . در واقع قسمت اعظم درآمد شما از زیرمجموعه گیری شکل میگیره.

 

شما با عضویت در این سایت ها می تونید درآمد قابل توجهی داشته باشید، البته به شرطی که کلیک کردن تنها کاری نباشه که انجام می دید!

از اونجایی که تعداد کلیک ها در این سایت ها و همچنین وقت من و شما محدوده، نمی شه درآمد خوبی داشت ولی اگر شما برای خودتون زیر مجموعه جمع کنید و به ازای هر کلیک اونها درصد معینی کسب کنید درآمد شما افزایش پیدا می کنه.

به عنوان مثال شما در سایتی عضو هستید که روزانه می تونید 10 کلیک داشته باشید و یه ازای هر کلیک مبلغ ناچیز 1سنت دریافت می کنید. با یک حساب سرانگشتی میشه روزانه 10 سنت و در ماه 3 دلار. حال اگه در این سایت شما 100 نفر زیر مجموعه داشته باشید و به ازای هر یک کلیک زیر مجموعه ها 0.5 سنت دریافت کنید جمع درآمد ماهانه شما 150 دلار خواهد شد. و این مبلغ 5برابر می شه اگه شما در 5 تا سایت عضو بشید.

شاید حوصله زیر مجموعه جمع کردن رو نداشته باشید، یا وقتشو! در این صورت می تونید از خود سایت زیر مجموعه کرایه یا خریداری کنید. (البته در برخی سایت ها)

به نظر من یه کم حوصله و روزانه 1ساعت وقت(برای کلیک و تبلیغات) نیاز مالی شما رو تامین می کنه. از همین امروز شروع کنید!

 

 


 نوشته شده توسط مرتضی در جمعه 88/7/24 و ساعت 2:43 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 18058
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه